Neuron promuje naukę „mimochodem”

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z producentem tablic edukacyjnych eduart, które łączą funkcje edukacyjne z oryginalnym designem i wysoką jakością wykonania.

Agencja odpowiedzialna jest za kontakty z mediami oraz działania w mediach społecznościowych. Umowa obejmuje również koordynację współpracy z edukatorami i partnerami dystrybucyjnymi.

Tablice edukacyjne eduart stanowią wsparcie w nauce dla uczniów w różnym wieku, którzy zwykle szybko zniechęcają się do tradycyjnych sposobów uczenia się. To skuteczne rozwiązanie, które dzięki wykorzystaniu różnych technik zapamiętywania, pozwala na łatwe i niejako „mimochodem” przyswajanie informacji. Zawarte na tablicach dane prezentowane są w atrakcyjnej graficznej formie z zastosowaniem kolorów i symboli, które kategoryzują wiedzę i umożliwiają szybkie jej opanowanie. 

Obecnie w ofercie dostępne są 3 eduarty przedstawiające: poczet królów i książąt polskich, mapę polityczną świata oraz układ okresowy pierwiastków, ale producent planuje już kolejne tematy.


dostarczył infoWire.pl